Monday, July 16, 2012

yang ke:101

assalamualaikum :)


mana aku nak start ni?? hurmm serius berhabuk bersawang gila lah blog aku ni.
hahaha act now.. mid term woo.. tp pandai2 la curi masa jenguk dunia luar kjap kan.
ramadhan bakal menjelang tiba. tak lama je lagi beb. hehe. so, niat sbnar post ni
nak story-mory la pasal UMS. haha setelah hampir sebulan lebih kat sini.


oke. start dari pg.. pergi kelas mmg normal lahh lambat. haha
lepas kelas ada tutorial. habes je tutorial serang cafe. makan time, wot wot
dulu tiap hari ayam. sekarang tiap hari ikan je.. hurm naseb badan :')
lepas solat. biasanya aku tidur kejap. mngelakkan aku tersengguk
time amali. err pernah ke?? hahaha tp bukan la stiap minggu amali.
selang seli la dengan kuliah 2.  petang balik bilik. malam stay up
sampai pukul 2 pagi.. so overall aku tidur 3 jam jela setiap hari.
apa aku buat pun aku tak taw laa. hurmm =.=''

asrama aku kat kolej kediaman AB yang betul2 atas bukit la..
kaki rasa nak tercabut tu kerap lah.naik bukit, tangga lagi. fuhh

*nah kau. shortcut lah sgt. hahaha

tapi penat2 naik segala bagai yg boleh di naik. ada juga
yang menyejukkan pandangan mata dan hati...  aku boleh nampak
gunung kinabalu.. area kota kinabalu. ums. haha

*keindahan ciptaan ILLAHI :)

kawan?? haha oke je kot. tapi mmg tak berkembang sgt
lah network aku. sibuk memanjang sampai takde masa nak
berkawan sgt, haha over kan kan. still ramai lagi yang aku
tak kenal.. sory lahh beb kadang2 tu siap tau nama aku lagi.
tp bukan takat nama dia aku xtaw, muka pun mcm tak pernah nmpak.
sadis gila lahhh :P hahaha


* but then aku ada lah kawan :) see... haha

next pasal makan.. hehehe.. makan kat sini tak oke lgsung.
sedih kot.. rasa nak balik semenanjung je bile fikir pasal makan.
sob sob :"(   hurmm kalau tiap hari aku makan sardin dengan
telur je.wani kata lama2 boleh dpt sakit jantung. haha

rasa nak sedap sikit sekali-sekala dapat lah jugak
 *pizzahut
* sardin + sayur kcg pnjg
*big apple

hahaha itu je pun yang ada.. panjang juga post aku yang ke 101 nie.
terima kasih la sudi baca sampai habis. skill menulis makin luntur.
ayat aku pun makin boring. so sad. haha skill membebel masih
power lagi. and now mmg tgh membebel pasal bengang someone ni.
*tetibe plak kan.. aishhh abaikan. k, nak smbg siapkan asgment, daa :)


pandangan dari centre ums. dewan canselori.


No comments:

Post a Comment