Wednesday, May 2, 2012

gelak dulu. kejap lagi nangis la tu.



assalamualaikum semua =)  alhamdulillah and thanks to ALLAH kerana semuanya berjalan lancar. REUNION KAA 07-09 pun terlaksana dengan izinNYA. oke bila dah jumpa sembang2 lah kan. mak aihh sampai ke 10 tahun akan datang pun kitorang dah bincang. "siap naik HILUX yee etol." HAHA =)  aku pergi tumpang AYU sebagai driver dan PAH penumpang yang tak membantu. oke lepas habis lepak2 MCD. masuk giant pergi cuci mata lepas tu menggila dengan kamera kat depan toilet dgn tirah,fathin,pah,ayu.  errr macam bukan org teluk intan je rupenye. masing2 batak nak bergambar kat giant kan. HAHA *gmbar tak dpt nak upload kerana pah blum pg rumah tirah. lepas tu aku-pah-ayu meneruskan perjalanan kami sementara yang lain pulang ke rumah masing2. solat kat masjid lama. then gi tgk tiket wayang THE AVENGERS. yg 3D mahal dan full. so, kami decide tgk yang biasa jela. dlm 4..40 start. thanks to pah kerana belanja saya tiket wyg tu yee =) maka pencarian parking pun mula dan last2 parking kat sekolah cina tu. mmg sangat jauh lah kami berjalan.


dah la penat berjalan. masuk wayang lambat 15 minit.. seat diambil org lain. jadi kami terpaksa la duduk depan sekali. mmg sakit tengkuk wa cakap sama lu. aduhhh first time tgk wayang duduk seat paling depan. lupa gila hari cuti pekerja. patut tiket sold out semua. haish =.=  the avengers ni mmg superb awesome lahh
best gila. rugi tak tengok!! HAHA lepas tu semua pakat jatuh hati dkat captain america sbb kemachoan dia. habis dalam pukul 6.40 lah juga. then kelam kabut jalan cepat-cepat sebab takut balik lambat. ayu nak start kereta then tiba-tiba tak mau. aduhhh semua muka cuak. pompuan lah katakan. HAHA ayu terus kol bapa dia. aku call bapa aku. si PAH kol mak dia. kesian pah. sabar ye. hehe nasib baik lah ada cina datang tolong. and finally we manage to handle the car. HAHA batery weak kot ayu. lepas hantar pah dengan hati
yang berdebar-debar. ayu hantar aku dulu. betul2 depan rumah aku. again kereta ayu mati lagi. haishhh be strong ye ayu. PENGALAMAN MENGAJAR KITA.  memang hari yg memenatkan. seronok gila walaupun ada masalah yang tak berapa nak besar terjadi.


to AYU and PAH:
I want to hang out with you guys again 
thanks for the sweet memories =)

No comments:

Post a Comment