Monday, May 7, 2012

antara dua ??

salam. :)

alhamdulillah, syukur kerana sekurang-kurangnya aku ada lah juga dapat tawaran dari 
tak dapat mana-mana kan? oke. setelah ber dup dap dup dap menanti keputusan
permohonan UPU. akhirnya semuanya telah terungkai tengah hari tadi. hehe nak taw?



terkejut sangat lah. jatuh rahang bawah aku bila tengok tawaran yang aku dapat
ni. hahaha. SABAH kot. kalau dalam semenanjung boleh bla lagi. first2 mmg aku
tekad nak masuk matrik jela, aku pun dapat matrik kat gopeng. setahun juga.


oke. sekarang pilihan aku antara dua lah.

1. asasi sains di UMS
2. sains matrik gopeng

dua-dua ada baik dan buruknya. act masalah yang lebih besar sekarang ni.
lesen L aku tak siap2 lagi. jadi bila aku boleh dapatkan P kalau mcm ni?
asasi daftar 27 MEI
matrik daftar 28 MEI

memang tengah konfius gila lah sekarang ni. tapi INSYAALLAH entri
selepas ini. aku akan update tentang pilihan yang aku bakal buat.
semoga apa yang aku putuskan adalah yang terbaik. =)
kepada korang yang dapat apa yang memang korang nak
TAHNIAH oke. nantikan entri aku yang seterusnya. HAHA



No comments:

Post a Comment