Saturday, May 19, 2012

bakal mengadap buku kembali

salam semua :D


 dgn kalimah BISMILLAH, dengan ini saya akan meneruskan pelajaran
di UNIVERSITI MALAYSIA SABAH :) hehe *muka excited


atas ni gambar UMS. isnin ini pada 21 MEI aku akan mendaftarkan diri.
alhamdulillah setakat ni semua berjalan lancar. TERIMA KASIH
kepada MUMMY yang paling banyak membantu dan menguruskan
urusan dan hal yang perlu sebelum aku masuk ums ni. hati rasa teruja
tapi dlm masa yang sama risau juga beb. hehe nervous laa nak merantau ke
negeri orang. dah la takde sedare-mara kat sabah langsung. =.=

awal tak awal la asasi kat UMS ni start kan. so, aku cuba bersedia
fizikal dan mental nak menghadapi next level dalam hidup aku. fuhh kau
ingat nak seronok je?? HAHA belajar bagi dpt 4 flat pastu smbg medic.
INSYAALLAH, kalau diizinkanNYA. 

* buku-buku.. here i come =D  haha

kepada anda yang membaca GOOD LUCK dlm apa jua yang anda
lakukan oke. :)  to my girls = do take care and i love you all <3


last but not least. semoga semuanya selamat :)
jarang la aku update blog lepas ni. HAHA
nahh ucapan tambahan kpd diri sendiri dan anda juga :



nakadanotajuga :  sesape masuk UMS. see u there. sesape ad sedara-mara inform lahh. tehee :D

No comments:

Post a Comment