Monday, April 23, 2012

mmg suka menulis lah

salam =)


yes. aku mmg suka menulis. tp hakikatnya tulisan aku tak pernah lawa dan kemas.
haihh =.='  apa bukti aku suka menulis?. hmm aku ada diary sejak tahun 4 beb. HAHA
ramai tanya ( sape je pun yang tny ) kenapa tulis diary? apa motif? pada aku bila aku
tulis diary. aku rasa macam setiap hari yang berlalu tu bermakna. *apa aku merepek ni?

2005
2006
2007-2009
2010
2011
2012

tahun 2004 pny tak dijumpai. hehe. kekurangan kematangan aku memang
terserlah pada jenis buku yang aku pilih buat diary. HAHA buku yang
ada gambar kartun-kartun tu dah kelihatan comel di mata aku. maka itulah
pilihan aku. so childish lahh =.=  do i care?? 


P/S: aku juga menulis cerpen or short story. tapi aku tulis tangan jadi malas nak taip dan letak kat blog. 

No comments:

Post a Comment