Wednesday, March 7, 2012

18 tahun macam tua sgt je?

salam dan selamat pagi semua =D

hai,hai,hai, oke pukul bape entah pagi tadi ak telah dilahirkan pada tahun 1994. eh dah 18 tahun ke? haha oke la dah tua ni tak payah la sibuk2 nak celebrate bagaii kan. tapi sriously i miss so much moment2 time sekolah dulu. dgn prangg nye kan kan.. ahhh rinduu gile. TAK TIPU!! kat rumah sape nak prangg aku?? sedih tapi dlm masa yg sama ak suka takde la porak peranda hidup aku. hahahaha,,, penat menge-like ucapan2 bufday kat FB, thank you so much for those yg wish bufday aku.. walaupun FB yg mengingatkan korang.. haha =D takpe2 aku pun camtu gak.. hehe nak prnt screen tapi ad mslah sket so tak dapat la,, ala mcm korang nak tengok je kan?. hmm result is coming soon.. scary tak?? gile kau tak cuak.. >.< oke aku rasa ak dah banyak melalut je kan, actly nak hng out dgn si FARHANA ARIFFIN la kononnye,, plan-plan last2 tak jadi punnn =.= tape MOLLY aku serang ipoh nanti. hahaha *takde sape nak bagi aku hadiah ke? hehe korang doakan aku pun dah cukup baik dahhh.. mekasehhh byk-byk ehh..  

2 comments:

  1. Happy Birthday! Hadiah yg sy kasi kat awk tuh kira hadiah b'day la okay! Haha....
    Semoga cepat tua....cepat kawin....hehe....

    ReplyDelete
  2. hehe mekaseh maryam..saya buat bekas pin tudung.hehe hp tak muat laa..
    eee kawin cepat??? tak mau la. haha =D

    ReplyDelete